Begreppet hummer.

Kul med så många kommentarer i förra inlägget.
En av kommentar bestod utav "hummer hummer hummer" & lite mer avundsjuka meningar. Måste vara en väldigt trasig person som tagit sej tid att skriva det.

Tyvärr ska det erkännas att jag vet vem personen i fråga är & kan berätta för er att han har fått något typ av smeknamn på mej som är just hummer, även kallar han mej Von Lund. Vilket jag tyvärr inte heter. Men det hade klingat ganska bra. Får helt enkelt nöja mej att vara döpt efter en stad & acceptera att jag inte är adlig.

Det jag behöver hjälp med idag mina vänner är att reda ut det här om hummer.
Personen i fråga får inte in i sitt trånga huvud att jag aldrig ens smakat hummer.
Därför ber jag er... som ätit hummer svara på:
Är det verkligen gott?
Är det verkligen så fasansfullt dyrt?
Jag vill veta hur jag ska bemöta dessa typer av påståenden.
Jag ska försöka ta tag i mina föräldrar & se till att vi äter det någon dag. Så att denna lilla människa uppe på en kulle får lite starkare argument.

.. men nu..
blir det lunch med J & C. S skulle egentligen med, men måste arbeta (jag spyr!).

/ E

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag skydde nästan också på jobbet, och jag spyr på han-vad-hans-namn-nu-ärs kommentar och vill meddela gottfolket om att ifall han hade humor så kanske han skulle kunna komma på ett bra skämt istället för att bara vara dryg. Men JUSTJA! Han är ju DRYG!

2007-08-08 @ 17:27:47
URL: http://soffflan.blogg.se
Postat av: Johanna

Haha! Ask my parents ;)

2007-08-08 @ 19:21:40
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: caaaroline

Väääldigt trevlig lunch igår min lilla evelina. Väntar otåligt på ett "fjortis-inlägg" nu!!
Och när det gäller hummer så är det väldigt gott, smakar som kräftor fast lite bättre.

2007-08-09 @ 12:35:03
URL: http://duvetvilken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0