Dagen efter en toppen kväll

Här var det liv igår.
Var en hel del folk som kom & jag tror & hoppas att alla hade trevligt.
Har bara hört bra saker än så länge iaf & alla är så snälla & tackar för festen.
Sophie & Max sov över & vi hade en trevlig frukost imorse med mina föräldrar & grannar.
Var inte alls mycket att städa upp, & det som behövde städas fick jag en otrolig hjälp.
Inget har gått sönder & ingenting är borta. Så jäkla nöjd!
Det var lite blött inne förståss, men det är förståeligt & helt okej.


Ikväll ska jag träffa Emelie på tu man hand.
Sjukt länge sedan den bara var hon & jag.
Så ikväll ska vi käka middag på Vita Elefanten. Kanon trevligt.


/ E

   
   
  


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för en toppen kväll älskling! Ring mig sen.

2007-08-12 @ 20:03:52
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Sophie

Tack för en as kul kväll sötnos!

2007-08-13 @ 14:17:37
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0