ett sånt där långt inlägg

Se där allesamans. Jag är hemma igen & med alla benen i behåll, & ja, jag vågar nog erkänna att jag har blivit brunare. Så när jag går till skolan på måndag kommer jag känna att mitt sommarlov är fulländat för jag känner mej tillräckligt utvilad för att ta tag i ett nytt läsår.

Resan var underbar. En jäkla mass asfeta, rika amerikanare med sina lika feta fruar. Haha!
Båten var stor & otroligt fint, vi kom knappt in i hamnarna, men när vi väl gjorde det stod folk & bara stirrade på det enorma skeppet (vi sa båt EN gång & lärde oss att det fick vi INTE säga!)

Rom var häftigt att vandra omkring i. Alla sevärdigheter som bara ligger runt hörnet om varandra.
En annan tanke som slår en är: att det kan finnas så jäkla mycket människor?
& en annan är: att det kan finnas så jäkla mycket japaner? Hur förökar dom sig där borta egentligen!?

Dagen jag fyllde år fick jag frukost på sängen, vi stannade i Malta. Det var skumt att vara tillbaka där igen. (Ni som inte vet det var jag på språkresa där för några år sedan). Minnena bubblade upp inom mig. Massor som jag ville se om det var likadant som då. Men det slutade med att jag gick runt på Valletas gator & bara njöt av att vara tillbaka. Dagen inehöll också: sol, presenter, tårta & sång. Fulländat! Tack för alla sms!

Skulle egentligen åkt till Uppsala ikväll med tjejerna, men efter lite kingel & krångel beslöt jag mej för att strunta i det, riktigt trött efter resan & imorgon ska jag njuta av min sista sovmorgon för att sedan fika!


Har hört lite rykten om förändringar i min skola / linje / klass men vill helst få en rejäl dos med uppdatering & information innan jag tänker skriva något om det.


/ E


Har biljoners bilder som jag vill visa & berätta om.
Så jag tänkte att jag lägger in en massa bilder här på bloggen & även på min facebook där jag kan berätta lite om dom, för de som är intresserade. Låter väl rätt bra?








Kommentarer
Postat av: Johanna

verkar som om du har haft det as bra. Fina bilder gumman!

2007-08-26 @ 11:24:56
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: caaaroline

åååh, verkar som du haft de helt underbart..
är sååå avundsjuk på dej ditt lilla brun-bär :D!!

2007-08-27 @ 16:17:54
Postat av: PH

den där bilden på hela familjen, ser ut som ni ska på finmiddag med kaptenen, knappt så att man känner igen dig! du ser typ 10 år äldre ut :)

2007-08-28 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0