Feting långt inlägg!

Nästa torsdag ska jag med min familj & en annan familj (Grindberg) åka till Barcelona för att sedan där efter två dagar ta en kryssning runt medelhavet på 8 dagar. Vi snackar då en riktigt snobbig kryssning. Tro gärna att jag skryter, men de gör jag inte. Man får oftast väldigt ont i ryggen efter att ha suttit rakt för länge & ont i käkarna av att ständigt gå omkring & le & väldigt uttråkad & väldigt avundsjuk på alla andra som har mycket finare kläder än vad jag har.

ANYWAY.. igår skulle vi då prova en massa klänningar till middagarna & så. Jag provar min balklänning ifrån 9.an & kan bara konstatera att mina bröst har vuxit en hel del sen dess (kan dom bara lägga av?).
Jag blir sjukt ledsen över detta. Den var så fin. Så jag packar med den ändå!
Så idag efter att jag legat vid poolen & solat sönder mej så åkte jag, Isabelle & mamma till v-ås för att kolla något mer "boobs-vänligt". Tyvärr kom vi dit alldeles för sent. Men jag hittade iaf två stycken.

Något jag upptäckte medans jag provade klänningar: jag är svart på framsidan & likblek på min baksida. Ser otroligt roligt ut. Detta måste rättas till!
Men det är så tråkigt att sola baksidan när man vet att folk lägger bara märke till framsidan. Tror jag iaf... jag har aldrig hört någon säga "shiit va brun du är, få se din rygg!" det blir oftast magen eller armarna. Sen kan man ju inte sola fejset heller & det är det ju fräshast att vara härligt sommarbrun.
Detta är lite roligt för när jag var liten fattade jag aldrig varför alla vuxna aldrig solade ryggen, när man låg på mage kunde man ju läsa & slippa ha den gastande solen rätt i ögonen & behöva hålla upp handen så fort man vill se något. Är jag officielt gammal nu?

Värt att tilläga är att på kryssningen fyller jag även år. Så jag vill se att alla antecknar det nu & skickar riktigt dyra sms till mej den 22 augusti!

/ E

 det SKA gå!


Kommentarer
Postat av: Krish

Låter riktigt najs det där med en kryssning i Medelhavet! :) I´m going whit you, OK? Skulle vara skönt att åka bort ett, så du kan ju kryssa lite åt mig också:)
Lät som ni hade de trevligt i Norrland, även fast de regna. :)

2007-08-07 @ 22:28:13
Postat av: Sophie

Synd att inte klänningen passar, as fint kort. Men du sopar nog mattan med de nya klänningarna skaru se, kommer bli great. Yes, dyra sms i mängder.

2007-08-07 @ 22:51:51
URL: http://soffflan.blogg.se
Postat av: Johanna

Snobben, dina bröst är ju gudomliga..Sms, kan du lita på..

2007-08-07 @ 23:55:53
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Evelajnaa

Jag ska få den jävla klänningen att passa Sophie!
Kortet är taget när jag ska på vårfesten i nian när boobsen inte gjorde mitt liv skit!

2007-08-07 @ 23:56:22
URL: http://evelajnaa.blogg.se
Postat av: your only

Hummer hummer hummer!=)Hoppas lyx-katten mår bra och att inte polen är allt för kall för dej! ;)

2007-08-08 @ 12:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0