Första dagen i skolan

Riktigt trevlig fika igår med: Emelie, Erica, Angelica, Maykel & Dhani.
Efter det åkte jag till mina kusiner ute på landet för att fira en födelsedag.
Var helt slut & ville bara lägga mej men då insåg vi att vi var tvungna att storhandla på Maxi.
Sov bra efter det.

Idag var första dagen i skolan & jag är jätte nöjd. De tyckte jag var brun. Har fått ett bra schema också!
Det var jäkligt roligt att träffa alla igen, på något konstigt sätt kändes det som att jag inte varit borta ifrån dom någe länge alls. Fast det har gått en hel sommar. Allt var ungefär som vanligt.
Har dock ingen matte lärare än, men de kommer nog snart. Nu ska vi även ha matkort till matsalen (undra hur många ggr man kommer tappa bort det?). Har inte fått se de nya ettorna än & dom ska ut & campa imorgon i Fjällnora (som jag förra året) så jag får inte morra åt dom förrän torsdag.
Någon har tagit min batteri laddare till datorn så nu ska jag betala 450 kronor för en ny, KUL! Måste även köpa en mattebok för 300 kr. Hårt att vara student.

Jag skulle ha matte på eftermiddagen efter Näthandel. Så jag fick sluta efter den. Stannade i Uppsala ett tag & sedan till Enköping för att se på jeans & träffa min syster yster.

Ikväll ska jag kanske till Max & träffa Linkan & Johanna en stund??

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0