Ibland har jag flyt

Idag började jag min dag med Engelska B, min nya lärare verkar lite... annorlunda. Hon är rätt kaxig verkar det som. Men vi ska inte börja hata henne, än i alla fall.
Gjorde ett diagnos prov som var skit svårt, trodde jag mist min engelska språkförmåga. Men då sa min lärare (Linda) att de va ett Nationella prov i engelska B som vi skulle få prova på. Då vände det plötsligt & jag tyckte jag varit svin duktig.

På eftermiddagen satt jag & Sanna & försökte kicka igång vårat UF-företag.
Jag kom på att jag hade sett ett "bag-in-box-ställ" en gång på Öland & tyckte att den var hel cool.
Så efter en massa klickande på internet så kom ringde jag till www.pomstockholm.se som är ett designer företag som säljer snygga produkter med bra kvalité. Vi kommer åka till Stockholm på onsdag för ett affärsmöte med dom. Ja, jag var lite stolt över mej själv efter det.
Men dom var jätte intresserade & tyckte det var en super bra idé & vill att vi skulle sälja fler produkter ifrån dom.
Läs även Sannas blogg för dagen. När hon är nöjd gott folk, då vet man att det är bra.

Någon som är intresserade redan nu? Det är världen bästa present / julklapp.

Jäkligt snyggt att ha på fest. Lägger in en bild här nedan. Den passar för systembolagets 2-3 liters boxar. Det är bara att ställa vinglaset under & trycka. Så mycket snyggare och smidigare än att ha en stor ful box i ett hörn på bordet. De kommer inte kosta förfärligt mycket heller.

Efter skolan åkte jag till Enköping för att gå till Boulevard för att söka om praktik plats där i 5 veckor med start vecka 40. Och det gick bra. Skit kul! Kommer få träffa alla kompisar mycket mer. & jag har jätte sköna tider också!
Tog en snabbfika med Emelie också.


Ikväll blir det bio "underbar & älskad av alla" med Emelie, Maja & Johanna.

/ E

image164


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag köper en direkt.. en svart blir bra tack:)

2007-08-31 @ 19:30:40
URL: http://faarnkvist.blogg.se
Postat av: Sanna

Aa asså evelina jag är så stolt över dig!

2007-08-31 @ 19:32:53
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se
Postat av: Ricken

Jag tar oxå en. En svart blir bra.

2007-08-31 @ 20:44:13
Postat av: Krish

Jag tar en jag med. Svart till mig tack.

2007-08-31 @ 20:53:07
Postat av: Johanna

jag tar en jag med. en svart tack:)

2007-09-01 @ 17:43:19
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: PH

lilla gumman, du gör mig riktigt stolt :) drivkraft och dragningskraft är vad du har :P

2007-09-04 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0