Inte ett moln...

Igår köpte jag nog värdens finaste klänning, skulle gärna visa den för er men de e lite stressigt idag.
Den är iaf så fin att jag vill sova med den, aldrig ta av den.

Igår var det iaf kräftskiva hos Gustav Ackelman. Vi käkade & badade i bubbelpoolen.
Tyvärr tog en ond inföding över min kropp & gjorde konstiga saker, jag fick tillbaka min kropp imorse i ett vidrigt skick. Därför vill jag helst inte prata om igår, för jag var ju inte där. Höhö.
Men jag skulle iaf vilja tacka mina guldkorn till vänner & min älskade syster.
Jag har aldrig varit så tacksam som jag är idag. Tack, tack & tack....

Idag skulle det bli spöregn & jag kan tala om att det inte är ett enda moln på himlen, perfekt!
Ikväll kommer ett stort härligt gäng till mej för att fira min födelsedag som är om 2 veckor, men då är jag utomlands så vi firar nu istället.


Kommer bli en kanon kväll!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0