NorrLand- ett regnigt land

Jag kom hem inatt ifrån Lycksele, efter ungefär 12 timmars bussresande. & jag kommer nog känna mitt pendelavstånd till Uppsala mycket närmare nu till skolan börjar.

Detta år var det färre deltagare än vanligt, hade nog mycket att göra med orken att åka såå långt upp / bort.
Det regnade konstant ungefär 5 dagar i sträck men humöret hölls uppe väldigt bra ändå.
Det händer så mycket under en sådan där vecka att jag har svårt att veta var jag ska börja & sluta. Så jag lämnar det osagt i risk för att glömma någonting.

Idag fick jag äntligen sol på mej igen. Härligt varmt var det också.
Tycker det är fruktansvärt tråkigt att Emelie åkte till Mallis i förrgår. Men det är något vi är bra på, att gå om varandra. Så vi är nog egentligen rätt vana. Saknar dig iaf gumman.

Vill även tacka Johanna som hade ändrat & fixat med min blogg vilket jag fick se när jag kom hem.
En riktigt trevlig överraskning.

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0