regn - en fiende

Godmorgon världen, här är jag igen.
Sov fruktansvärt dåligt inatt! Bara vred & vände mej, fick inget ro överhuvdtaget.
Vad är det som besvärar mej tro? Kanske har för mycket i huvudet.
Så idag känner jag mej inte särskilt utvilad.

Jag hade dragit på mej alla kläderna för att gå ut & klippa gräset som jag lovat, men det regnade så det var bara vända & gå in igen. Men pappa säger att jag ska göra det iaf. SUCK!
Väntar på att mamma kommer hem så vi kan åka in till stan & handla på Maxi till ikväll & till imorgon.
Vi ska nog ta en sväng förbi alla butiker också i hopp om att hitta nåt till resan.

Jag är lite ledsen, för enligt SMHI skulle det bli kaaanon väder på lördag, perfekt väder för festen, tänkte jag.
Men idag hade dom ändrat sej till att det ska regna. Vilken jävla vändning.
Snacka om att smhi har makt över allas humör. Maktmissbrukare!

Emelie ringde från Mallorca igår också, dom verkade inte ha något kanon bra väder där heller.

Ikväll blir det kräftskiva hos Gustav, ska bli riktigt trevligt.


Idag är en sådan där dag då jag behöver en kram...
/ E

Kommentarer
Postat av: Johanna

KRAAAM!

2007-08-10 @ 17:15:50
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Krish

KRAAAAAM:)

2007-08-10 @ 18:41:12
Postat av: V

Puss

2007-08-11 @ 02:07:15
Postat av: Sophie

En stor kram till fröken Lund! Men hallå, vad hände med växthuseffekten? jag som trodde att det skulle göra lite nytta, gryyymt besviken.

2007-08-11 @ 10:51:11
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0