Resfeber

Igår var till Västerås med min underbara mormor.
Vi skulle titta ut en födelsedagspresent till mej eftersom jag aldrig kan bestämma mej vad jag vill ha.
Det blev till slut en skiit snygg klocka till mitt rum, tack mormor! (vet att hon läser min blogg).
Sen hade vi en trevlig fika & efter det åkte vi ut & tittade runt där mormor växte upp & hon berättade historier & minnen. Det är något jag verkligen rekomenderar alla att göra!

På kvällen var jag med Emelie & Max.
Imorse skjutsade Max hem mej & det var kanon väder. Sola sola, tänkte jag.
Tyvärr har molnen tittat fram rejält nu så jag tänkte att jag ska ägna dagen till att packa.
Det är bara 2 dagar kvar nu tills jag åker.


/ E

Kommentarer
Postat av: Johanna

kommer sakna dig ännu en gång, fan va du ska åka hela tiden! SKITUNGE SKITUNGE!
Ps. Du har nog världens grymmaste mormis.(vet att du läser muhaha)

2007-08-15 @ 00:21:44
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag kommer antagligen sakna dig, eller det vet du nog redan. Men du får ha det så bra i alla fall. Och jag vet att jag inte behöver skriva "tänk på mig". för det gör du ju hela tiden i alla fall. och ha en underbar födelsedag. puss och kram älskling.

2007-08-15 @ 17:37:17
URL: http://faarnkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0