rubriklös

Inatt sov jag inne i stan & mitt sällskap kunde sussa vidare medans jag var tvungen att gå upp tidigt .
Men hux flux satt jag i alla fall på min överfulla buss. Med en busschafför som inte kunde låta bli mikrofonen, han pratade i den sammanlagt 6 ggr. Om hur viktigt det var med bälte, & en massa historier som hänt för folk som inte kollat sätet ordentligt efter sig. Snälla var bara tyst & låt mej SOVA!

I skolan har vi haft entreprenör ämnen hela dagen. Har mest handlat om att vi ska komma igång med våra UF-företag.
Jag är med Sanna & Emma. Vår idé är inom thé. Vi ska utveckla det lite mer. Men jag tycker att det börjar kännas bra. Fast jag läste Sannas blogg idag.. hon verkar inte lika nöjd så jag måste tala med henne om det imorgon. Viktigt att det känns bra för alla!
Sannas blogg går att läsa på: http://sannarosendahl.blogg.se/.Hon började idag. Så var riktigt snälla mot henne  nu. För hon är en av världens bästa människor, alla katergorier.


/ E


Kommentarer
Postat av: caaaroline

OMG, jag som trodde att jag var den enda som stött på den dära tokiga busschaffören, haha!!

2007-08-30 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0