Sanna är en irriterande skitunge... men rätt söt sådan

Äntligen köpt en ny batterisaldd för 450 spänn så nu behöver jag inte sno den från andra hela tiden, rätt skönt, men det sved till plånboken.

På svenska lektionen övade vi på att vara på en anställningsintervju. Våran förra rektor kom och skulle göra intervju med två personer. Först Tobias, sen  mig. Jag känner att det gick rätt bra, det sa dom andra i alla fall. Han sa i alla fall att jag skulle få komma tillbaka.

Det är så jääkla mycket ettor. I år så går vi 10 minuter senare till lunchen än ALLA andra. När vi väl kommer till lunchen är kön lika lång som E18, när vi väl tagit mat har vi ingen plats att sitta och inte nog med det så har vi lika lång lunchrast som alla andra. Nej, skärpning med det där systemet!

Sanna sitter här och är allmänt dum i huvet, men ser rätt söt i ut samtidigt.
Vi har precis förberett en uppvärmning i rugby. eller jaa...
Sanna kan du utvärdera din prestation i det här arbetet?

Vi är redan klara men vi ska sitta kvar tills lektionen slutar. Jävligt värt!
Så jag måste stå ut med Sannas gnälliga stämma i två timmar till.
Nej nu går jag & skär halsen av mig. Japp de gör jag!

/ E

Kommentarer
Postat av: Sanna

Nej men alltså aa... okej jag kan inte utvärdera min prestation i ämnet men jag gjorde fakttiskt andra viktiga saker just då. Har dock glömt bort vad... (:

2007-08-30 @ 15:01:54
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se
Postat av: Sophie

Japp, det låter ju som ett ypperligt bra tillfälle att ta livet av sig, jag hänger möjligtvis på ;). SPIDERPIGG SPIDERPIGG, CAN HE CLIMB A WALL? NO, BECAUSE HE IS A PIG! (Homer)

2007-08-31 @ 10:59:27
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0