Tråktorsdag

När jag igår stod och väntade på bussen delade jag busskur med två 13 åriga tjejer. De hade sina stringtrosor så högt att jag fick svindel. Allt jag ville var att rycka tag i dom & skrika "Lilla flicka dra ner trosorna, jag har redan sett att dom är vita!" Detta gjorde jag dock inte, i slutändan kanske det är bäst att vi alla begår våra egna misstag.

Riktigt trevlig lunch igår med Johanna & Carro. Talade om såna där konstiga ämnen som bara vi kan.

På kvällen så blev det film hemma hos Johanna med Carro, Bella, Linkan, Cricke & Victor.
Sophie fick 39 graders feber, försökt ringa henne idag men hon vaknar ju aldrig!
Krya på dej iaf!

Idag är det en tråkig torsdag. Och en tanke som slog mej är att OM jag fick jobba på tv för en dag så skulle jag se till att alla dessa "ringa in" program bara försvann. Vem är det som tittar på sådant där egentligen? Och ännu värre.. vem ringer in?! Nej fy fan!

Idag vaknade jag med ett beslut i huvudet inför min helg iaf, men mer om det senare.

/ E

Kommentarer
Postat av: Johanna

det var en myyyysig dag igår =)
Ps. Det var cool lugnt med cykeln.
Ps. Bra gömställe för nyckeln.

2007-08-09 @ 16:49:57
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: caaaarolinie

haha, men ewe du glömde lägga ut din väldigt bra smyg tagna bild på bruttorna !! Ilove it ..
´Kommer bli super i helgen :D

2007-08-09 @ 17:58:55
URL: http://duvetvilken.blogg.se
Postat av: Evelajnaa

Svar till Carro: På bilden ser man ingenting om man inte zoomar in rejält.
De som vill se flickorna får be att få titta på min mobil.

2007-08-09 @ 18:31:58
Postat av: Krish

Jag har faktiskt vunnit 1.500 på ett sånt där program på tv400, så det så ;)

2007-08-09 @ 21:00:59
Postat av: Evelajnaa

Fy fan vad du är tragisk Krish!

2007-08-09 @ 21:08:35
Postat av: Krish

Ewe, du borde vara glad att du inte hörde mig i tv, för jag gjorde nog bort mig 100ggr om, för jag va nyvaken också:D

2007-08-09 @ 21:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0