12 december

Naturligtvis var det en bra film "The Terminal" med Tom Hanks. Jag är säkert den enda människa som inte sett den förut, men jag gillade den, skarpt.

Fick en nära döden upplevelse på väg till bussen. När jag gick ut bakom en buss för att gå över gatan så kom en annan buss som fick panikbromsa 1 meter framför mig. Jag bröt ihop. Jag lovar att mitt liv passerade förbi. Så otroligt obehagligt. Kunde inte tänka på annat än hur nära det var när jag satt på bussen hem. Kramade mamma riktigt extra mycket när jag såg henne. När jag berättade vad som hänt bröt hon också ihop...

Imorgon är jag ledig för jag ska se på när Linn är lucia! Blir otroligt mysigt. Kommer ihåg förra året när Emelie stod där uppe & jag bara grät, det var fint. Går med Carro, Johanna & Julian (bara dessa vad jag vet i alla fall?).

Skulle verkligen behöva sola. Tänkte ha tubtop på julavslutningen på fredag, men som det ser ut nu så skulle jag INTE tro det!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0