2 dagar kvar

Har börjat ta insomningstabletter nu, så idag var första gången på länge jag vaknade & kände mig utvilad. Bestämde mig för att sola på meddo innan jobbet, tror jag ska sola 2 ggr till denna vecka.
Jobbet var stressigt men kom iväg i skaplig tid i alla fall. Max var så snäll & skjutsade mig till Johanna där även Emelie väntade, vi skulle nämligen göra lite packningslistor till Sälen vilket var en kanon grejj. Kul att träffas också, inte setts på hela julen. Rätt mycket som ska fixas till Sälen. Så nu hoppas jag att jag inte behöver jobba något i helgen.

Idag hittade jag även kläderna jag tror jag ska ha på nyår vilket känns så himla skönt. Det blir kjol & skjorta i en snygg kombination (jag som skulle ha klänning!?).

Verkar som att alla ska bort över nyår. Vad ska ni göra?

/ E

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska vara med underbara dig :)

tack för en helkul kväll..haha.

2007-12-28 @ 01:45:56
URL: http://Eriixon.blogg.se
Postat av: Patrik

haha det kan man lugnt säga att jag är. hur känns det att åka till sälen då? :)

2007-12-28 @ 19:10:09
URL: http://thelocalstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0