Aldrig skrivit rik så många gånger

Idag åkte jag med pappa till skolan. Han har typ inte varit här sen första dagen i ettan så det var konstigt. Jag fick i alla fall guida runt honom lite innan vi skulle ha utvecklingssamtal med min mentor Annica. Det gick jätte bra och jag är rätt nöjd skulle jag vilja säga. Pappa var nog lite besviken över att vi inte kunde fika eller något liknande efteråt, men men.

Jag har precis hämtat pengar ifrån skolan. För varje dag vi var på praktiken fick vi 35 kr för mat som vi skulle få efteråt vilket alltså var idag. Så jag fick 875 kr eftersom jag var där varje dag, så nu är jag rik rik rik. Och jag fick ju naturligtvis mat gratis på B så de här pengarna ska gå till julklappar (boring!).

Sitter här nu & funderar på lunchen. Vad ska jag äta? Pizza, skolmat eller dagens på en resturang längre bort? Jag vet faktiskt inte, nu är ju Sanna rik också så vi kanske glassar till det ordentligt. Vi behöver nog det så vi är ordentligt redo för Shakespeare provet i eftermiddag. Gaaah jag ska knääääckaaah!.

Ska förståss jobba efter skolan & bli ännu mer rik rik rik.

(insåg precis att Annica kommer läsa det här inlägget & när jag skrev det, RACKARNS!)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0