att vara kobent

Engelska provet gick mycket sämre än väntat. Provet var uppbyggt på ett annat sätt än vad jag förväntat mig. Men jag skrev allt jag kunde så får vi se hur det går.

Fick idag en kommentar på mitt förrförra inlägg av någon Ninnnni som sa att: jag är ett svin, eller att jag åtminstone går som ett & jag kan bara hålla med henne, hon har gjort en helt korrekt iaktagelse. Jag är totalt kobent, jag försöker tänka på det så mycket som möjligt men ibland glömmer jag bort det och mina fötter viker ihop sig & det är inget jag kan rå för. Det enda jag kan vara glad för är att jag inte är lika kobent som jag var liten. Jag fick typ inte gå i trappor för jag ständigt ramlade över mina egna fötter och till råga på detta var jag otroligt mullig, ni kan ju tänka er hur det såg ut? Hahaha, jag bjuder på det. Men jag skulle inte vilja säga att mina fötter dömmer ut mig till ett svin, nej Ninnnni, där har du faktiskt fel.
Sammanfattningsvis är det ju i alla fall tur att inte intelligens sitter i fötterna. För jag är ju hellre kobent än dum i huvudet. Inte sant?


/ E

"jag gillar inte din åsikt men jag är beredd att dö för din rätt att ha den" - Voltaire 

Kommentarer
Postat av: caaaroline

SÅ jäkla bra skrivet evelina. du är minnsan i mina ögon den smartaste och snyggaste kobenta svin på hela jävla jorden!!!!!
jäkla synd att de gick så dåligt på provet också. du måste ringa och berätta ! miss u already.

2007-12-11 @ 10:29:14
URL: http://canld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0