Danföredopparedan

Idag har varit en segar dag & jag insåg att jag ville ha något roligt att läsa så jag gick till bokhyllan för att hitta något, men insåg att jag läst alla, minst tre gånger. Så såg jag på min Harry Potter samling och insåg att jag inte har den sista boken, inte tänkt på det, jag har inte haft tid till att läsa riktigt. Så jag frågade mamma om vi inte kunde åka in & köpa den. Mamma blev jätte sur & började skrika "Jag visste att du kollade i julklappskassarna" & jag förstod inte hur jag skulle förklara för henne att jag verkligen inte gjort det, helt hopplöst. Hur som helst fick jag öppna paketet där boken låg, så jäkla knasigt. Så jag har spenderat mycket tid idag till att läsa den.

Hade nyss besök av Johanna, Linkan, Cricke & Olof. Vi såg på film & skojjade lite.
Nu tänkte jag läsa lite mer innan jag somnar. "Nu" är det ju dan före dopparedan så jag ska vara extra julig "idag" för jag tycker att dagen innan julafton ofta betyder lika mycket som själva dagen, stämningen och så.


Senare idag åker ju Linn till Florida där hon kommer vara under heela jul lovet. Så till henne vill jag säga: god jul & gott nytt år vännen!


/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0