Effektiv pluggning

Jag sov hos min syster inatt så mamma kom in med mina plugggrejjer så träffade jag Carro på Boulevard kl halv 1 och jag gick därifrån halv 6. Helt galet! Vi fick jätte mycket gjort. Våra ämnen gick bra ihop med varandra och vi diskuterade frågor ända in i hjärtroten och jag känner nästan att min bokrecension är så gått som klar och att mitt Shakespeareprov imorgon är så gott som i hamn. Känns kanon, så jag kan spendera nästa vecka till att handla julklappar (vem hinner sånt?).
Känner mig utpumpad nu på pluggningen, men samtidigt så himla duktig. Trodde de skulle bli svårt att inte sväva iväg i skvaller och inte få så mycket gjort men det var verkligen perfekt. Jag vill säga ett stort tack till Carro för att hon är helt suverän att tillbringa en sådan här eftermiddag med. Åh vad jag tycker om den där bruttan.
Johanna gjorde även oss sällskap den sista halvtimmen.

Imorgon har jag utvecklingssamtal 9.15 så jag åker med pappa till Uppsala så jag får sovmorgon :D.

Förresten... jag har namnsdag idag, era svin

/ E

Underbara människa

Kommentarer
Postat av: Emelie

kan du ändra min länk till farnkvist.blogspot.com

2007-12-09 @ 23:21:21
URL: http://farnkvist.blogspot.com
Postat av: caaaroline

Ohhh, de var så mysigt och så givade dag. LOoooved it. Du är en underbar människa. !!

2007-12-10 @ 09:13:42
URL: http://candl.blogg.se
Postat av: ninnnni

du är ett svin. eller du går som ett i alla fall:P

2007-12-10 @ 17:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0