en ledig dag

Så idag bar det av mot Västerås. Men man blir ganska snabbt tömd på energin när det är så jääkla mycket folk och man vet inte vad man ska ha. Köpte i alla fall lite små saker och hade en trevlig dag.

Kom nyss hem ifrån stan. Såg på film med Krishan, Cricke, Ricken, Johanna & Max. Vi såg på Saw 4. Något jag absolut inte klarar av är skräck filmer. Det går bara inte. jag ser typ 15 % av dom resten ser jag i mina händer & mest lyssnar. Så den här filmen var ju inte så jäkla mycket bättre. Jag pinade mig igenom ettan & tvåan men där tänkte jag att jag inte gör det igen. Men joda. De andra kunde inte tänka sig att se någon annan.

Imorgon ska jag jobba på Boulevard från kl 10 till 20.15. Blir rätt tufft men jag ska jobba med Jennica så det blir nog kul ändå. Tanken är att jag ska slippa jobba i helgen tack vare det här. Får se, får se.


/ E


Kommentarer
Postat av: caaaroline

nej men gud stackare. Men jag och linn kommer nog och tittar förbi ..

2007-12-20 @ 11:09:24
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0