Evelajnaa vill ha

Grattis till Linn som idag blev framröstad som Enköpings lucia. Ett sjäkvlart val för alla utom Linn själv.

Annars har jag gått i skolan. Vi spelade en pjäs av Shakespeare, jäkligt kul eftersom jag hade en extremt kulig grupp. Jobbade efter det, det var verkligen toppen att jobba idag. Inte ansträngande & inte långtråkigt.

Hittade en jacka idag på Jaber som jag SKA ha. Men mamma stretar emot & jag fattar inte grejjen men henne. Att hon inte kan hålla med om att det är bättre att köpa en snygg ordentlig jacka istället för billigt skit. Jag kommer aldrig kunna genomlida den här vintern om jag inte köper den.
Erbjudit mig att betala halva också men nej de dög inte. Jag önskar mor & far kunde ta mig lite på allvar. Fattar inte hur jag ska kunna bevisa för dom att jag verkligen vill ha den. Fan då! Någon som har tips för att få sin vilja igenom?

Emma & jag i toa kön
Jag: Asså, du är sist bara-så-du-vet
Emma: Njaa jag vet inte jag, om man räknar bakifrån är ju faktiskt jag först!


/ E

Jag & min nya älskling

Kommentarer
Postat av: sanna jävligt passiv

Jag ÄLSKAR jackan!

2007-12-03 @ 22:32:53
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se
Postat av: Anonym

Jävligt trevlig jacka, släng dig på golvet och gråt om det så ska behövas. You need that jacket:)

2007-12-04 @ 09:59:52
Postat av: Emelie

Ja, de är bara att köra med att du är så jävla bra i skolan, du jobbar numera också, du gör en massa hemma, och så frågar du om du inte är värd jackan i alla fall?=) Den kör jag alltid med.. 9 fall av 10 så går det hem. Lycka till!

2007-12-04 @ 17:51:22
URL: http://faarnkvist.blogg.se
Postat av: Linn

gud så fin;D den är du absolut värd!

2007-12-04 @ 21:23:58
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0