God jul

Vi har nu gäster här hemma. Vi har räknat efter och insåg att de har firat dagen innan julafton med oss i 21 år nu, helt jäkla sinnessjukt. Men trevligt.

Snart kommer min syster från jobbet, hon sover här inatt så vi kan ha julfrukost imorgon. Efter det kommer vi att åka till mormor & morfar. Vi kör vartannat år i min familj så dagen efter kommer vi att vara hos min farmor och farfar. Funderar på att gå över till Boulevard imorgon för att säga God Jul till Jennica, hon jobbar till 2. Det finns de människor som inte har någon att vara med på julafton & jag antar att de e därför min chef bestämmer sig för att ha öppet, rätt fint.

I alla fall är jag ganska lugn inför morgondagen. Klart det blir kul att se vad det finns innanför paketen. Men jag förväntar mig inte så mycket. Har fått min mobil, jacka & sälenresa. Resten av mina grejjer (ipod, datorn, bärbar dator, kamera) fungerar utmärkt. Som jag tror de flesta föräldrar brukar säga "Vad ger man någon som har allt?".

Eftersom det kan bli tufft att hinna blogga imorgon så säger jag istället nu: från mig till er, en riktigt God Jul & jag hoppas verkligen ni får en toppen dag.


/ E

Kommentarer
Postat av: Patrik

god jul på dig med.. och nu har jag fixat en ny blogg oxå, så ta med alla dina kompisar och besök den.. hahah

2007-12-23 @ 22:37:13
URL: http://thelocalstyle.blogg.se
Postat av: Krishan

God Jul! :)

2007-12-24 @ 00:24:24
Postat av: Johanna

god jul älskling!

2007-12-24 @ 11:02:21
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: Patrik

uuuups.. du är snäll du...!!

2007-12-24 @ 13:22:43
URL: http://thelocalstyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0