Jag vill åka hem

Kunde inte sova en blund inatt. Bara låg & vred mig. Kände mig totalt obekväm i min säng.
Därför var det ganska lätt att gå upp imorse det var liksom som man hade legat & vilat i några timmar. Hade ingen lust att ligga kvar heller trots den tidiga timmen.

Satt på bussen och tänkte plugga men jag insåg att det var nog bäst att låta bli.
Fick i alla fall 2 poäng ifrån max poäng känns jäkligt bra.
Har dessutom lämnat in min svenska recension trots att jag fick kalla fötter & funderade på att skita i det helt.
Alltså: Nu är jag jääätte ledig, borde vara på min väg hem. Ta en god lunch med mina föräldrar kanske? Är jag det? Eller tror ni jag sitter kvar i klassrummet för att vänta på två killar i trean som ska köpa tre boxar av mig. Så jäkla ovärt!

Johanna, Carro, Ricken & Emelie är mycket välkomna att hämta sina behållare på Boulevard idag efter kl 17. Ta med er 300kr.


/ E

Kommentarer
Postat av: caaaroline

Åh så duktig du är lilla gumman! Du kan allt vänta dej att jag kommer förbi framemot kvällningen.

2007-12-18 @ 12:27:36
URL: http://candl.blogg.se
Postat av: ebba

evelina, jag börjar bli lite sugen på både en vinbehållare och nyckelhållare :)

2007-12-18 @ 15:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0