Julavslutning

Idag hade vi julavslutning på skolan eftersom alla inte kommer gå nästa vecka eftersom alla inte har rester att ta igen. Själv ska jag bara gå tisdag, lite trist att behöva det men de är egentligen lika bra för jag måste hämta alla behållare till de som är kvar på listan, leveransen kom nämligen idag precis efter jag gått så förlåt allihop!

Jag & Sanna fikade på Waynes för att sedan småshoppa lite. I slutet hittade jag ett par jeans som jag verkligen ville ha så jag köpte dem, det är ett mirakel när man hittar jeans man gillar så jag tycker att man ska slå till då.

Nu har jag precis hoppat i den ultimata "jag skiter i allt" - dräkten & väntar på att mamma ska komma hem så jag kan göra tacos, det blir en sådan kväll ikväll för imorgon är det bara upp, hoppa & jobba.

/ E


Såg ut på det här viset idag Ser ut på det här viset ikväll

Lärare står för underhållningen, så hiiimla roligt!
Sanna skiner (bokstavligen) på bussen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysmys kväll!

Ps. fina bilder stumpan!

2007-12-14 @ 16:58:51
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: sanna

åh fy. Med tanke på förra bilder på mig så hoppades jag kanske att det var något fel på din kamera. men nu börjar jag fundera om jag inte är så där ful och får accpetera det helt enkelt.

Fikat var mys:)

2007-12-17 @ 14:27:23
URL: http://SannaRosendahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0