Juldagen

Är jätte nöjd med julafton fick fler grejer än jag väntat mig, riktigt bra saker också. Wie.
Efter att vi åkt från mormor & morfar så gick vi över till grannarna där det var meningen att vi skulle knyta ihop allt med lite lugn & ro. Blev raka motsatsen, det får räcka så som förklaring.

Somnade klockan 4 imorse och skulle upp imorse eftersom idag var det farmor & farfars tur. Jag tror jag har all rätt att säga att jag är otroligt trött idag.

Jag & Johanna stör oss rätt mycket på de killar som ser vår ålder (under 18) som ett problem. Jag förstår inte det där. Måste ju vara perfekt för en kille att komma hem full som ett as medans vi ligger snäll & väntar efter en filmkväll. Dessutom får man ju lugn & ro på krogen & kan göra alla de där sakerna man vill sedan lagom tills vi fyller så är det så pass seriöst för att sluta upp med det där. Vi borde helt enkelt vara det mest eftertraktade bytet i hela stan! Eller så är det helt enkelt så, att vi är lite för bra.

Har börjat längta rejält till söndagen då vi åker upp till Sälen. Hela jag får en kick av att bara tänka på det. Vi kommer ha så satans roligt.


/ E

                                    
Jag & syster poserar snällt           Världens sötaste William

Kommentarer
Postat av: Johanna

vi är helt enkelt för bra!

2007-12-26 @ 09:41:05
URL: http://Eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0