julklappssökning

Efter att ha haft en värdelös lektion som var vår sista entreprenörs lektion för terminen så åkte jag hem för att fynda julklappar. Tänk vad det ska vara svårt trots att jag hela tiden slås av grejjer att "de där kan jag köpa till den" men när jag väl ger mig ut för att handla är det inget som duger. Nåväl hittade till slut till de jag behövde. Så jag känner mig lite lugnare.
Fikade även med Emelie på tand Gredelins, hur mysigt som helst dock var det ganska trångt och få bord så jag tror det kan bli väldigt fullt och inte alls lika fridfullt som vi hade det idag. Men det blir fler ggr! Jag försöker fika & äta på precis alla ställen förutom Boulevard, jag blir så less på det!
Johanna & Carro kom in i alla fall och lättade upp stämningen. Jag har tur som har sådana fantastiska vänner i min närhet och jag är verkligen tacksam för det.

Imorgon känns det totalt ovärt att klockan ska ringa halv 6. Jag vet nämligen att vi ska se på film hela dagen. Vad tycker ni? Ska jag vara hemma och göra.... ja vad? Eller ska jag vara duktig och gå ändå?


/ E


Kommentarer
Postat av: caaaroline

va bara hemma och ta det lungt gumman. De förtjänar du.
Du är ju så duktig ändå!!

2007-12-12 @ 12:08:28
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0