Kaos

Jag tyckte det skulle bli underbart att jobba med Jennica, hon och jag sammarbetar verkligen jätte bra. Men naturligtvis så hackade kassan upp sig totalt den där haltvimman jag var lämnad själv. Så jäkla typsikt. Jag har aldrig lärt mig hur kassan verkligen funkar eftersom den alltid funkar. Så när Jennica kom så var det som en ängel som svepte fram & vi lyckades stå stadigt igen.

Imorgon är både jag & mamma lediga så vi ska nog till Västerås för att handla det sista inför julen. På tal om det så stod jag idag & packade in paket i en & en halvtimme, jag tycker verkligen det är helmysigt när paket ligger under granen (min snygga gran!).


En låt som väcker tankar i mig.
Mario-How could you?


How could you just forget about me ?

/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Växer? Det var inte illa.

2007-12-18 @ 22:17:51
Postat av: Evelajnaa

tack för rättningen!

2007-12-18 @ 22:18:49
URL: http://evelajnaa.blogg.se
Postat av: caaaroline

Naaw, men Ewe du skötte dej bra tycker jag. !!
Och jag kommer då ALDRIG glömma dej.

2007-12-19 @ 09:59:41
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0