kära beundrare

har sett bland mina kommentarer att det är någon som "fortfarande är kär i mig" otroligt vad nyfiken Evelina blir. Troligen är det någon som bara driver, men i alla fall om personen är allvarlig så avslöja ditt namn! Det är inte direkt så att killarna står i kö här borta. Så de är bara att höra av sig så får vi se om även du kan få mitt lilla universum att gunga.

Annars så har dagen bestått utav matte, idrott & arbete.
Jag & min nya matteläare kommer verkligen inte överrens. Han är verkligen inte bra, & jag är en sådan som inte kan acceptera det så jag har fått samtala om honom med personer som förstår & tar mina åsikter på allvar. Ska nämna att Mathilda var min backup så tack för det.

Sanna har opererat bort sin "knöl" idag. Så jäkla knasigt de kommer bli, de var ju liksom en del av hennes personlighet. Så R.I.P Calle Phille (som hon hade döpt den till).

Vi hade boxning på idrotten, höll på att dö verkligen. Har jätte ont i magen nya, värsta krampen. Men ack vad kul det var! Emma höll på att garva ihjäl sig för jag gör så roliga miner.

På jobbet var det stressigt & jobbigt efter min långa dag, dock kom Emelie in & skvallrade lite, tänk vad glad jag blev, hon hade möblerat om i håret lite också, dö snyggt! 
Nu funderar jag på att tappa upp ett bad eller något.


/ E

(ingen bild idag, så jävla boring är jag)

Kommentarer
Postat av: ebba

jag måste bara förstärka evelinas ord om matte läraren. Han är verkligen det värsta man kan tänka sig i lärar väg. verkligen.

2007-12-06 @ 21:27:10
Postat av: Evelajnaa

Där hör ni! Ni fattar ju att om EBBA säger det då bara måste det ju vara så?!

2007-12-06 @ 21:29:41
URL: http://evelajnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0