Linn som lucia

Idag hade vi vår sista lektion. Gissa vad? Det var matte! Trodde jag skulle dö när han började mögla på om sina ekvationssystem och till slut blev det ännu en mattelektion ute i launchen, suck.
På eftermiddag skulle lärarna spela innebandy mot några förstaklassasare, dock vann eleverna trots att alla hejjade på lärarna. Lärarna ställde även upp på ett lucia tåg där alla såg, minst sagt komiska ut. Hahaha!

Sedan hämtade jag Julian inne på jaber så gick vi och käkade med Emelie & Carro. Dock trodde nog hans medarbetare att vi var på romantisk dejt. För de ringde till Boulevard & bad min chef säga grattis och ställa extra ljus på bordet. Samtidigt som de skickade sms "Vad kul att ni hittat varandra". Det blev många skratt. Därefter gick för att se på Linn i vårfrukyrkan & fick typ de bästa platserna. Hon var så fin & jag var nog inte den enda som grät. Hon var helt underbar & bar upp den där kronan som hon aldrig gjort annat. Linn.. du var fantastisk!
Dock vill jag ändå hylla den avgående lucian Emelie som absolut ska veta att hon inte faller i glömska nu.

Jag glömde mobilen hemma idag. Det är otroligt hur jäkla förlamad man blir utan den. Jag har hört klagorop från en massa idag som klagat. Nu lovar jag att den ska vara påslagen. Dessutom glömde jag kameran hemma så jag har inte kunnat ta en enda bild på Linn. Buäääh


/ E


Kommentarer
Postat av: Linn

gud vad glad jag blir! Tack för att du var där, det betyder jättemycket för mig:)

2007-12-14 @ 07:55:09
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0