Marie vann

Dålig jag är på att uppdatera.

Igår såg jag på Idol. Marie vann ju, tror verkligen det var bäst. Min mamma & pappa röstade typ 10 ggr vilket ALDRIG brukar hända. Jag var verkligen ett fan av BigBrother förut, kommer ihåg när Marie var med. Hon förlovade ju sig med den där Benji som man tyckte var såå snygg & han gick runt & sjöng heela tiden & var skiit bra. & när de intervjuade hennes pappa var han typ skitsur hela tiden för han hatade Benji. Haha! Han är nog betydligt stoltare nu. Tror ni?

Ikväll ska jag umgås med Johanna. Får väl se vad vi kan hitta på.


Nästa vecka är min sista vecka om jag är klar med allt jag behöver göra. Det brukar vara så på vår skola att sista veckan är en hel studievecka. Så förhoppningsvis är jag klar med allt då. Därför ska jag & Carro plugga tillsamans på Boulevard imorgon. Hon är ju så duktig så det känns bra att få expert hjälp ;).



/ E

Marie sjunger vinnarlåten


Kommentarer
Postat av: caaaroline

naaaw, sötis. du är min expert hjälp. It's gonna be great!

2007-12-08 @ 21:24:40
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0