MIN!

Hade näthandel prov idag, fan va bra det kändes efteråt. Tror verkligen det gick bra. Gjorde eftermiddagens uppgift lite fort sen drog jag till Enköping för att luncha med Johanna på vita elefanten, hur mysigt som helst. Efter det köpte vi lite småsaker sedan gick jag till mormor där jag fick vänta på min pappa i typ 4 timmar, suck. Men det var det veeeerkligen väääärt.......
............Ja gott folk. Jag fick den till slut. Yes yes yes! Riktigt glad nu! Har världens bästa pappa. Åh den är så snygg! Jippi! Så nu kan alla som ser mig på stan gärna kommentera hur snygg min jacka är ;-).


/ E



Mamma har middag här hemma & dom äter surströmming. Jag kommer dö en ytterst plågsam dööööd, kan typ inte andas.

/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men... jag är faktiskt fortfarande kär i dig!

2007-12-05 @ 22:11:32
Postat av: Johanna

den är troligt fin!!

Evelina, det verkar som om du har en beundrare..

2007-12-05 @ 23:19:15
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: caaaroline

hehe, Är så glad för din skull. Fast jag tycker så klart att du är snyggast av alla i hela enköping city utan din ASA snygga jacka!!
Lit esynd om dej också förstås med tanke på surströmmningen, luktar INTE gott!

2007-12-06 @ 11:20:18
URL: http://candl.blogg.se
Postat av: ebba

gud så roligt att du fick din jacka :)
det där med surströmmingen var däremot verkligen inte okej :p

2007-12-06 @ 13:41:17
Postat av: Emma

Nån är fortfarande kär i Ewe.. och inte är det jag, fast att hon är så söt när hon kickboxas!

2007-12-06 @ 17:03:51
URL: http://emmanyholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0