plasma

Somnade som vanligt jätte sent. När jag vaknat så åkte jag, mor & far till Västerås för vi skulle byta lite julklappar. Vi fastande i MedieMarkt där mamma ville ha en tv fast vi inte hade nånstans att ställa den. Mitt rum har varit den enda som inte är plasma och har vhs det har mamma tyckt varit såå bra för att man kan spela in på den så lätt. Men idag fick jag i alla fall en ny, jag älskar den. Den har inbyggd dvd så ikväll har jag sett på "en officer och en gentleman" och totalt fått låten "love lifts us up" på skallen.

Imorgon tänker jag sola för att sedan jobba. Sedan ska vi ha lite planeringsmöte hemma hos Johanna inför Sälen. Mycket saker som måste planeras & fixas nämligen.


/ E


Min TV

Kommentarer
Postat av: ebba

den där va ju urläcker :) -
avis !

2007-12-26 @ 22:11:27
Postat av: Johanna

Snygg tv!!

Ses snart läckerbit.

2007-12-27 @ 18:29:26
URL: http://Eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0