Sömn vibbar

Jadå gott folk klockan är nu över ett på natten och här ligger jag. Kan absolut inte sova, hur jag än försöker. Trots att jag är trött & bara längtar efter att få sova så kan jag det inte.
Jag tror problemet ligger i att jag inte känner mig bekväm i min säng längre. Jag liksom bara vrider mig & så plötsligt är det dags att gå upp. Helt hopplöst.
Jag har haft sömnproblem ganska länge så jag kan alla knep, men nej, de funkar inte längre.
Den sista utvägen brukar vara att jag flyttar sängen för jag tror att jag inte ligger i en "sömnlinje" läste någon skit artikel om det förut & jag kan inte släppa det.
Jag vill ha en ny säng, men kommer absolut inte få någon.

Herregud, är det ingen som har något bra tips för att få sova i lugn och ro?

Imorgon ser jag i alla fall fram emot en lång fika/lunch/ fika med tjejerna.

nu testar vi en gång till
/ E

Kommentarer
Postat av: Krishan

Du kan få lite sömna av mig, för så fort jag jämt lägger mig på kudden somnar, utan problem :) Det är sömn så du somnar på engång:)

2007-12-21 @ 17:43:07
Postat av: Linn

hela 4 timmars lång lunch idag, urmysigt ju:D

2007-12-21 @ 18:18:29
URL: http://candl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0