Stannar inte världen?

Idag sov jag tills syrran ringer & frågar om julklappar, då var klockan halv 1, ibland tror jag att jag är störd för att jag kan sova så länge, ibland blir jag imponerad.
Pappa & jag började julpynta. Men i slutändan är det alltid jag som tar över granen totalt. Annars blir jag arg om det inte blir precis som jag vill, & jag tror min familj lärt sig att det är bäst när jag är nöjd.
Insåg att jag ska jobba idag!? Hade totalt glömt bort det. Tänkte väl att hela världen skulle stanna till nu när jag är ledig. Men nu sitter jag här i min pyjamas & vill verkligen inte inte inte ta mig in till stan.

Verkligen försökt att plugga på mitt omprov, jag har ju tänkt att jag redan kunde allt efter det förra provet men nu inser jag att allt jag hade i huvudet då är borta. Så jag har lite panik. Men eftersom jag sov så länge idag borde jag ju kunna plugga hela natten. Eller vad tror ni?


/ E

Kommentarer
Postat av: Anonym

kärlek!

2007-12-17 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0