tredje advent

Igår blev det lite fest med Emelie, Johanna, Maja och Linn. Åkte hem rätt tidigt eftersom jag inte egentligen var på partyhumör.

Idag skulle jag & Carro ses & skvallra, träffade Johanna & Emelie i en halvtimme sedan gick vi till Boulevard för att sedan få sällskap av Patrik. Jag öppnade mitt hjärta lite & det var härligt att prata av sig även om det kändes som att allt bara handlade om mig mig mig, ber om ursäkt för det.

Nu ser jag fram emot att göra lite julsaker den här veckan eftersom jag är ledig (förutom tisdag då jag ska till skolan en snabbis)


Tack Sanna för din förmåga att alltid ställa upp när det behövs...
/ E


Bilder tagna av Johanna igår se fler på hennes blogg

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga bilder stumpan!

2007-12-17 @ 10:40:53
URL: http://eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0