AllaUtomJag

Fick sluta tidigt idag efter Entreprenör provet, det kändes faktiskt som det gick riktigt bra!
Tyckte nationella provet idag var ganska svårt, va tycker ni andra som hade?
Som sagt sluta jag tidigt så idag var jag hemma klockan 4, woho! :P
Syrran höll mig sällskap i bussen på telefonen, iaf ett tag. <3

Emelie åker ju till Kreta imorgon, jag är dödligt avundsjuk. :(
Johanna kom ändå hem rätt nyligen från Thailand.
Gustav i entreprenör 2an ska till Magaluf nu på bartender kurs.
Så alla utom jag får åka på massa skojsit.
Nej, jag glömmer ju att jag ska till Örebro på onsdag med entreprenör 1orna.
Haha! Nej man kanske skulle ta & skära halsen av sej?

Tänkte ta tag i mig själv & träna lite ikväll.

Händer i helgen?

/ Evelajnaa

image19
Så Emelie ska sakna mig riktigt mycket så sätter jag in
en bild på när hon & jag firar midsommar förra året

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, söt bild. Varför ser det ut som om jag har pottfrilla på den där bilden för? gulligt av dig att inte glömma bort mig i alla fall. Kommer sakna dig me! puss

2007-05-03 @ 19:31:20
URL: http://faarnkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0