Boatguard

Igår kväll fick jag för mej att jag skulle följa med Sophie och hennes pappa ut till klubbholmen och vakta båtar.
Det var faktiskt riktigt trevligt. Dock var jag & Sophie kanske inte de bästa batvakterna. Somnade rätt tidigt& stackars Kent fick ta tag i själva vaktandet alldeles själv. Vilken tur att det inte kom någon tjuv ;)

Klockan 6 gick vi upp & åkte hem till Sophie för att sova lite mer.
Sen skulle Sophie dansa i paushuset, så jag mötte mamma på stan sen så kollade vi på henne.
Köpte även ett par nya glasögon, mina förra gick ju sönder =/. Min mamma är så snäll!
Åkte sen till Ica Maxi. Ica firade tydligen 90 år så där blev vi bjudna på tårta & massa gott. Mums!
Träffade också syster som jobbade & slet som vanligt.

När vi kom hem lagade jag & mamma lite lyx lunch & sedan hjälpte jag pappa att rensa maskrosor på tomten.
Nu har jag hjälp mamma med mat för dom ska ha lite gäster här ikväll.

/ Evelajnaa

Sophie : Nej men ska vi kolla på en film?
Jag : Aaa det gör vi!
Båda : znaaark.

                                                           
kvällen på klubbis           Sophie & tjejerna dansar           Jag & mamma firar Ica


Kommentarer
Postat av: Sofflaan!

hihi, znaaaark ;-D

2007-05-05 @ 17:53:26
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0