Brrr

Så var det fredag, ännu en växthuseffekts lektion på naturkunskapen på förmiddagen.
Nu på eftermiddagen är det återigen webbdesign, fick tillbaka våra prov idag. Blev iaf godkänd på första delen. Andra delen reste jag ju mej och gick så det var ganska självklart att jag inte klarade det.
Men det känns som Björn (min lärare) förstår mej lite bättre nu.
Han fick det även att låta som jag skulle slippa sommarstuga p.g.a min hemsida som jag gör på lektionerna. 
Den tog också ett litet skutt framåt idag tack vare Emmas hjälp <3. Så idag känns det lite lättare.
grymt kallt i vårat klassrum, sitter här & bara darrar typ.

Trist med fredagar bara att man slutar så sent. Kommer ändå hem kl 5 idag =/.
Vet inte riktigt vad man ska göra ikväll, kanske bara slappar lite. Vore skönt.

/ Evelajnaa


Kommentarer
Postat av: Sofflaan!

Ikväll är vi båtvakter :-D. Kolla min blogg (A). Tack gumman för att du ville följa med och förgylla min kväll <3. skulle vara såå tråkigt utan dig.

2007-05-04 @ 19:50:19
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0