Det sa bara svisch

Kom precis hem från Sophie. Vi gick på en promenad ner till toget & åt mjuk & kulglass.
Hur mysigt som helst, bra väder & hamnade över en kille som satt för sig själv & spelade gitarr riktigt bra.
Jag har även varit till mormor & morfar idag för att fira mors dag. Innan det så var vi till Plantagen för att handla lite grejjer till vår uteplats vid poolen. Så jag, mamma & isabelle kånkade på de där kartongerna.

Idag åkte ju även Stålhandske hem. Hade enormt trevligt med dom. Vi åt typ 7 gånger, spelade kubb, visade runt dom i stan, tittade på Isabelles lägenhet, diskuterade vår framtida Thailandresa & hade allmänt dunder kul. Det är ett underverk att huset står kvar på samma plats. Känns som att det inte spelar någon roll vad man gör med dom, man har kul i vilket fall som helst.
Ramlade i säng imorse efter att ha kollat på film med tokstollarna & trots det skulle vi äta tidig frukost, så med all rätt kan jag säga att jag är helt slut nu.

Helgen sa bara svisch & sen var den förbi.
Nu väntar ännu en vecka av sommarlov & slappande.
Bäst jag sover nu så jag är ordentligt laddad!



/ Evelajnaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0