Eurovision

Igår kväll var jag & Sophie hemma hos Johanna & pratade lite.
Blev en rätt tidig kväll eftersom vi alla var trötta.
Tog moppen hem. Frös jäätte mycket om fötterna när jag kom hem.

Idag sov jag ut ordentligt & efter det så tränade jag innan jag åt frukost. Så duktig är jag ;D.
Ikväll ska vi en massa tjejer kolla på Eurovision song contest.
Får väl se hur det går för The Ark, inte hört något av de andra bidragen, så heja heja!
Mamma & pappa ska sitta i Rom ikväll & vifta med svenska flaggor. =)

Måste ringa & höra med Emelie hur hon har haft det <3.

/ Evelajnaa



Kommentarer
Postat av: Johanna

Weeeeiii =)

2007-05-12 @ 15:24:33
URL: http://eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0