Förbannad!

Är hemma hos min syster nu efter att jag & mamma började fightas. Hon förstår inte mej & jag förstår inte henne.
Tror jag sover kvar här inatt. Har verkligen ingen lust att åka tillbaka till det där huset ikväll. Usch & ve!
Tur att man har en syster som bor många härliga kilometer hemifrån.

Idag träffade jag i alla fall Johanna & vi åt lunch på kakelugnen. Vi båda börjar känna oss småsjuka. Förmodligen är det Sophie som varit i farten & smittat oss. Skäms!

Imorgon ska jag iaf först kolla på Sophies dansuppvisning (en annan denna gång).
& efter det ska jag & min lilla ballerina (alltså Sophie) gå & kolla på när Tracksuit spelar i hamnen, mest på Martin dock som har vunnit våra hjärtan med sin bas. Oh yees!

Nu väntar jag på Ugly Betty ska börja så får vi se åt vilket håll jag tar tag i mitt liv sen.


/ Evelajnaa

Kommentarer
Postat av: Sophie

Evelina sötnos, jag är ingen ballerina längre xD

2007-05-29 @ 19:42:12
URL: http://soffflan.blogg.se
Postat av: Sophie

och förresten, jag förstår dig till 100 %

2007-05-29 @ 19:42:54
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0