Härlig dag

Vaknade imorse, hade faktiskt sovmorgon, för jag hade nationellt prov i muntlig engelska.
Dock gick mina bussar lite knasigt så jag kom lite överdrivet tidigt till skolan ändå, men men.
Det regnade & var allmänt skit trist. Provet gick alldeles utmärkt tror jag.
Sen fick jag veta att man behövde inte gå på webbdesginen. & eftersom jag veerkligen inte gillar den lektionen så var jag den första att åka hem. Haha!

Då stannade jag kvar & träffade Sophie & Johanna på stan, efter en stund så fick vi även Sophie & Sandra J på släp. Hittade en massa grejjer, just när jag tänkte att jag inte var på jakt efter något särskilt. Underbart!
Hitta två sommartröjor/linnen, vita byxor, diadem, lite smycken & ett par jätte söta strumpor.
Nu får jag faktiskt inte handla på ett tag. Johanna fick smälla till mej några ggr! Jag har underbara vänner! :D
Käkade Nacho de luxe på kakelugnen, mums! Hjälpte sedan Hedengren att handla mat.
Gick sedan till syrran & hälsade på & där var även farmor & farfar, trevligt trevligt.

Nu ska jag nog träna lite & sedan se om man kanske har lyckan nog att få lite sällskap ikväll.

/ Evelajnaa

Jag: Johanna, du glömmer att du tycker om mig.
Johanna: Men Ewe, jag älskar ju dig!
Jag: Ähh skit ner dig!
Johanna: Håll käften!!

image23
Dagens fiskelycka

Kommentarer
Postat av: Sofflaan

Sååå fint linne :-D, rawr! give me some of thaaaat.

2007-05-08 @ 12:25:15
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0