Helg :)

Det var matte nationella imorse, gick sådär, tyckte de va svårt faktiskt.
Kunde iaf ekvation frågan eftersom jag satt & tok nötte ekvationer med syrran igår, synd att de frågorna inte var fler. Tack för hjälpen Isabelle <3.

Pratade med Marina om naturkunskaps betyget. & nu ska jag skriva en superduper bra uppsats om någon energikälla. Help me someone?

På eftermiddan redovisade vi hemsidorna. Det gick bra tror jag.
Många som hade finare hemsidor än mej, förståss. Men vi fick sluta jätte tidigt.

Mor & far åkte till Rom imorse. Lite tomt här hemma.
Men våra grannar (Nisse & Mia) som väntar på sin lägenhet ska bo här i helgen, känns bara kul, dom e jäätte schysta & det kändes onödigt att dom skulle bo i Mias lilla lägenhet när de kunde va här.
Nisse lagar också grymt god mat! =]

Ikväll ska jag umgås med Johanna & Sophie, yes!

/ Evelajnaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0