Hemhjälpen

Igår kväll hade vi det trevligt hemma hos Sofie Hedengren.
Dock slutade ju Sverige på 18de plats, det tyckte jag var orättvist.

Idag väckte Johanna mej av att vi skulle åka & lämna hennes CV på Stadium, där fick vi en pratstund med Matte.
Sedan åkte vi till Enköping för att fika med Emelie som kom hem från Kreta igår, vi fick även sällskap av Angelica då&då. Trevligt trevligt.
Efter det gick jag & solade på Meddo eftersom hela min bekantskapskrets är bruna & fräscha nu.
När jag väl kom hem tog jag tag i att klippa gräsmattan & stryka all tvätt. Så nu hoppas jag mamma & pappa blir nöjda när dom kommer hem ifrån Rom imorgon kväll.

Nu hjälper Emelie mej med "min" energikälla arbete, vilken tur du är hemma igen gumman <3

Den här veckan går vi bara tre dagar & sedan har jag sommarlov.
Jag ska förklara hur det kan gå till såhär tidigt någon annan dag, för nu måste jag ta tag i middagen för kvällen med Nisse, blir något supersmarigt garanterat!

/ Evelajnaa

Kommentarer
Postat av: Sofflaan!

Jag är såå avis på att du har sommarlov snart!

2007-05-15 @ 14:54:25
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0