Kvinnorna i mitt liv

Idag åkte mamma till Åland så nu är det bara jag, pappa & Cosmos. Jag & mina älsklings karlar.

Pratade med Martin en stund i telefonen tills jag fick stressa in till stan för att träffa Emelie för hon & jag skulle käka. Först fick vi välja ut fiskar med Martin som sedan anslöt sig till vår lunch. Hade väldigt trevligt. Men dock blev han bortrövad & jag & Emelie fick njuta av varandras sällskap istället. Fick stjuts av hennes pappa till henne.

Efter det gick vi till Johanna där vi lagade tacos. Vi hade faktiskt väldigt roligt medans vi lagade mat. Emelie ska ju busa hela tiden så man blir helt tokig. Många glada skratt blev det i alla fall.
När allt var klart så kom Sophie & vi satt på Johannas mysiga uteplats i typ 4 timmar & hade allmänt skit trevligt. Sen kom pappa & hämtade mej, snäll som han är.

Tack för en underbar dag med dig Emelie <3.
Tack för en underbar kväll tjejor <3.

Sen vill jag även säga grattis till Max som klarade teorin idag!


/ Evelajnaa


Kommentarer
Postat av: Emelie

och du är kvinnan i mitt liv.

2007-05-31 @ 23:35:47
URL: http://faarnkvist.blogg.se
Postat av: Johanna

tack själv:)

2007-06-01 @ 08:15:34
URL: http://eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0