O F F !

Hade precis skrivit värsta inlägget men natuligtvis hacka datorn upp sig & nu får jag försöka igen.

Idag åkte jag till JBÖrebro och deras skola var fin, men vår känns mer "organiserad".
Vi gick inte vidare, skönt, tror inte någon i min grupp ville redovisa allting så vi tittade glatt på.

Känner mig så nere idag. " off " på något vis.
Känner att jag vill sova lite men då somnar jag ju aldrig ikväll.
Måste plugga på mitt naturkunskap till imorgon också men jag oorkar inte! Gaah!
Jag saknar Emelie väldigt mycket idag, men hon är snart hemma igen (fredag).

Mor & far ska till Rom på fredag, men jag får inte följa med, vem skulle inte bli nere av det?

Ska försöka ta tag i mat frågan nu & sedan kanske skära halsen av mej eller försöka bli lite gladare.
Måste ringa Sophie också för att höra hur arbetsintervjun gick. =)

/ Evelajnaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är fler som saknar henne.

2007-05-09 @ 23:38:38
Postat av: caroline

åhh, förstår precis hur du känner!! Jag börjar alltid grina när sånt händer... men jag är ju grym på att överreagera :D

2007-05-10 @ 09:18:45
URL: http://duvetvilken.blogg.se
Postat av: Sofflaan!

Jag saknar också Emelie. Ringer dig när jag kmr hem från skolan idag bajbi så ska jag berätta o så får du berätta lite också ;-) mhihi!

2007-05-10 @ 09:32:30
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0