Pain!

Viktor var här igår & han ville aaaldrig åka, haha, nee precis tvärtom faktiskt.
Men det var ju i alla fall trevligt att han kom ändå, den lilla stjärnan.

Idag hade vi matte nationella, de gick faktiskt väldigt mycket bättre än väntat. Blev riktigt förvånnad.
När jag var på väg hem så ramlade jag i trappan för städerskorna hade hällt ut en massa vatten.
Så nu har jag jätte ont i min svanskota & rygg.
Fick springa runt & leta efter skolsköterskan för att sedan få veta att hon var på kurs. Värt!

Så det blev återigen en kort dag idag.
Mina mittemot grannar ska flytta idag & jag hade planer på att hjälpa till, men vi får se hur det blir nu när jag har rätt ont.
Ska bli trist att dom grannarna flyttar, men dom nya är vi också jäätte bra kompisar med.
Har faktiskt en väldigt bra tur med mina grannar.
Huset i fråga är även vårat gamla, så de e skönt att kunna vara däromkring trots att man inte bor där längre.

Imorgon ska jag & de andra Entreprenör 1orna åka till Örebro för att avsluta en uppdragsvecka ihop med dom, kan ju vara lite småskönt med miljöombyte, kommer dock hem rätt sent.

/ Evelajnaa


Tänkte att ni kan ju få se vår Entreprenör logga.
Glöd lampan står förståss för vår onaturliga förmåga till kreativitet.


Kommentarer
Postat av: Sofflaan!

Åååh :-D vad skojigt!

2007-05-09 @ 09:28:02
URL: http://soffflan.blogg.se
Postat av: Syrran

Saknar dig.
hoppas att vi kan ses nått i helgen

2007-05-11 @ 12:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0