Premiär kväll !

Idag fick jag pina mej upp klockan halv 10 för jag hade lovat Johanna att träffa henne efter att hon slutat skolan.
and so I did.
Vi gick & käkade lite på Boulevard, känns som vi lämnat Kakelugnen bakom oss nu?

Efter det gick vi hem till Johanna & det slutade med att Johanna somnade & lagom till hon vaknade så somnade jag, haha.
Klockan 6 tränade på på friskis & svettis, jobbigt! Men skönt efteråt.
Sen gick jag till syrran där hon bjöd på mat, duktig som hon är!

Fick även träffa Carro & Sophie lite snabbt. Jag & Sophie skulle nämligen köpa biljetter till pirates of the caribbean premiären. Ska bli jätte roligt. Dock går den tre minuter över 12 inatt så det gäller att hålla sig pigg.
Efter det så kommer jag sova hos Sophie så vi kan ligga & tafsa lite på varandra. Wie! Nu ska jag fixa lite!


Jag orkar inte känna såhär,
men känslorna finns ändå där.



/ Evelajnaa

                                              
Jag & syster på Teneriffa                     självklart kapten
                                                                  Jack Sparrow

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååh vilket underbart fint kort evelina!

2007-05-22 @ 22:17:04
URL: http://eriixon.blogg.se
Postat av: caroline

åhh, vilket mysigt kort.. såå sööt du var.. var kul att träffa dig en snabbis igår, du är alltid en sån glädje spridare. hoppas för allt i världen att filmen var bra!

2007-05-23 @ 09:33:34
URL: http://duvetvilken.blogg.se
Postat av: SandraH

Ooh sukta efter Sparrow..

2007-05-25 @ 12:39:29
URL: http://sandrahaeger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0