Rise&Shine

Imorse var det slut på minilovet & det var bara att gå upp igen.
Hade matte på morgonen, urk.
Efter lunch hade vi hjärt och lungräddning. Så nu bör alla ha en Ewe i bakfickan!

Var en fin dag idag, hade gärna velat vara ute lite, men imorgon så har jag ett entreprenörprov som jag varit tvungen att plugga på. Men det är ju såå svårt att sätta igång.
Men jag har nog förhoppningsvis fått in något i skallen nu,
fast jag pratade nyss med Sophie så nu är väl allt utrensat igen. Haha!

Har engelska nationella imorgon, läs & hör förståelse.
Och efter det har jag alltså mitt entreprenörprov. Önska mig lycka till!

Kollade min kalender och såg att jag har prov alla dagar nästa vecka utom onsdag.
Kan knappt vänta!

/ Evelajnaa

image18
Det här är Cosmos protest för att jag pluggat för mycket
& nu bör mysa med honom istället <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

ooh cosmooos:D

2007-05-02 @ 22:02:47
URL: http://eriixon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0