Sååmarlååv

Idag började dagen med en matte lektion, geometri, kunde ingenting så nu kommer Ylva säkert göra så jag måste komma på en av mina lediga dagar & hålla på med det. Bläääh!

På eftermiddagen så hade jag svenska, ääälskar svenska.
Vi hade lite moral övningar med & sedan läste han Nalle Puh för oss i launchen, mysigt!
Efter det fick jag & 4 andra tårta eftersom vi vann volleybollen igår, tyckte lite synd om alla som inte fick, men det var så gott att jag åt fort så jag mådde illa efteråt.

Idag fick vi även veta vad vi ska heta nästa år. & detta kan jag förklata med att: min skola heter John Bauer & han John var en författare (nu är han mest bara jätte död). Så alla klasser i min skola är döpta efter figurer från hans sagor, exempel: Sagoprinsen, Tomten, Bergakungen, Tuvstarr & många fler. Jag vet att det är små töntigt, men så är det.
Vi har iaf hetat Thor men man byter namn för varje läsår & eftersom vi är den första andra klassen på Entreprenörlinjen i JB´s historia, därför har det varit oklart om vad vi ska heta. Men nu vet vi i alla fall att nästa år så ska vi heta Riddaren vilket passar min skinande rustning peeerfekt.
Tänkte att det kunde vara trevligt för er att se hur min skola ser ut & annat runt omkring så jag lägger in lite bilder här nere.

Just nu är det full aktivitet på gatan som hjälper våra nya älskvärda grannar: The Frömans family! Jag & pappa ska äta lite sen ska vi hjälpa till. Det blir hämtmat idag, black&white, yummie!
Men ikväll är det ju top model finalen & trots att jag vet vem som vinner måste jag ju se på det.


/ Evelajnaa

                                                                   
Entreprenör korridor                     Dagens mumsbit:                David & Manne
& där springer Andreas                prinsesstårta ! :D                  äter Munkar.


                                                                  
Simon läser i vår                      Sanna som är allmänt                Max tänker på
launch (uppehållsrum)            skit mobbad ;)                            framtida mål


Kommentarer
Postat av: Sofflaan!

Raaawr, prinsesstårta ;-D

2007-05-17 @ 13:25:02
URL: http://soffflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0